Nasi Kerabu Cikgu CT

Malay
$ $
Taman Impian Emas (Taman Anggerik Emas)
Skudai, Johor 81300

Tips

  • The restaurant serve delicious 'Rojak Ayam' .. that's something rare in Johor ..
  • They also serve ikan siakap bakar ... so delicious :)
  • Layanan sgt bgus..mknn pon sdp..klo Kelantan jauh sgt, sni pon bley lyan mknnnye..
  • Sedap nasi kerabu ni...
  • Great food
  • The best Nasi Kerabu and Nasi Dagang in town. 200% recommended to Kelantanese food lovers. Besides those two, there are also Nasi Berlauk, Laksam and Pulut Mangga. My family favourite place.
  • Teruk nak mati, pukul 10 nak tutup orang datang pukul 9 dah bagitau, nak halau sangat ke? nasi kerabu 15 paling murah rasanya, itu pun pakai ayam kampung separuh je, kepuk dah lemau bagi, tutup je lah
  • Nasi kerabu sedap gilerrr...
  • Nasi dagang sedap tp sedikit manis. Minta lada lebih kalau nak pedas. Nasi dagang ok tp kari ikan agak terlalu pekat menyebabkan muak. Can improve for better.
  • Masakan sedap & berasa ade ruang smoking & non-smoking. Ade surau & tandas. Bersih!
  • Biasa ja...daging keras...ayam bakar kering. Laksam manis sgt...mcm tak ok ja. Tpi org kelantan myb ok..tempat quite ok
  • Nasi kerabu Dan nasi campur
  • Sesuai kepada penggemar nasi lauk kampung. Pelbagai lauk pauk yang disediakan.
  • Nasi kerabu very delicious and special :)
  • Nice place , and nasi kerabu also delicious
  • Datang kali ke-2 pkl 5pm, tapi pekerja restoran x layan langsung walaupun dah panggil. Kalau kedai dah nk ttp pun just inform jela, xde masalah, ni buat bodoh je. Mmg banned terus after this.
  • Makan sampai lambat nak mampus
  • Terboikkkkk... tapi harga sikit meninggal la

Nearby places

8 Jalan Indah 1/15 (Taman Bukit Indah)
1, Jalan Desa Tebrau (Taman Desa Tebrau)
Jalan Tampoi, Pusat Bandar Tampoi